Tehnologia ne poate schimba viața în bine. Internetul ajută deja milioane de oameni să comunice în timp real. Odată cu dezvoltarea tehnologiei computerizate pe fondul unei economii globalizate se dezvoltă noi oportunitați de afaceri. Într-o lume în care shopping-ul online a devenit o necesitate. Sunt studii care arată că în unele ţări ca Germania şi Japonia procentajul celor care fac cumpărături on-line în mod regulat este de 70%. Din acest shopping on-line toata lumea profită.

Construieste-ti propria afacere pe internet cu ZeekRewards

ZeekRewards

Este o companie reala, de renume MONDIAL, ce are o experienta de 15 ani in domeniu !!!
ZeekRewards este una dintre cele mai raspandite mlm-uri de pe internet dupa cum se poate vedea in clasamentul urmator:
www.businessforhome.org/2012/06/mlm-companies-web-traffic-ranks-7-june-2012/

Inscrie-te si tu pe: ZeekRewards.

1-Zeekler este un site de licitatii online unde clientii cumpara diverse produse licitand cu niste puncte - bid-uri pe care ei le cumpara in prealabil. Fiecare licitatie are o perioada de timp limitata in care se poate licita iar cand aceasta se incheie produsul va fi oferit cumparatorului care a dat cel mai mult. Astfel un produs este vandut la un pret mult mai mic decat e valoarea lui insa toti cei care au licitat pentru el pierd acele puncte- bid-uri. Compania vinde un produs la un pret foarte mic dar ramane cu un profit mult mai mare decat daca l-ar fi vandut pur si simplu la valoarea lui.
 

2-ZeekRewards   este un sistem care functioneaza in paralel cu Zeekler si  este proiectat pentru a aduce trafic pe acel site de licitatii.
Este mai precis un sistem mlm care recompenseaza intr-un mod unic.
Exemplu:
 Te inscrii, alegi un abonament silver la pretul de 10$ pe luna si apoi poti cumpara bid-uri in functie de care primimesti un profit zilnic. Acest profit variaza (in medie este de aproximativ 1.5% pe zi) si reprezinta 50% din profitul companiei impartit ,tuturor afiliatilor.
ZeekRewards nu este un site de investitii. Profitul zilnic oferit membrilor este conditionat de plasarea zilnica a unui anunt in urma caruia se inscriu clienti la licitatii.
In biroul tau virtual vei vedea numeroase modele de anunturi pe care nu trebuie decat sa le copiezi si apoi sa le plasezi pe unul din siteurile de anunturi gratuite pe care il alegi, dintre cele oferite spre ajutor tot in biroul tau virtual.
La final va trebui sa confirmi plasarea anuntului inscriind lincul primit dupa postarea anuntului.
Totul se face prin Copy si Paste si in mod normal dureaza 1-2 minute

Deci, ce este ZeekRewards?
Cum am spus mai sus ZeekRewards este o parte anexa a Companiei  Zeekler.com  care este defapt un Centru online de licitatii de renume mondial, si ne ajuta sa putem avea parte din Profitul companiei. Prin aceasta prestare foarte simpla avem posibilitatea de a atinge un venit usor realizabil, un venit care creste de pe o zi la alta, si nu in ultimul rand un VENIT PASIV SIGUR pe termen lung. Oricine poate atinge acest scop , cine are conectare la internet, si are timp de 3 min din 24 de ore.

 *********************************************************************************************
Inregistreazate in program chiar acum
Your Way To Financial Freedom
*********************************************************************************************

 Compania Zeekler,  imparte 50% din profitul castigat, intre membrii ZeekRewards. Este logic, ca cu cat mai multi liciteaza pe produsele postate in site, cu atat creste si castigul Companiei. Tu de fapt participi la promovarea portalului de licitatie, astfel ajutand la cresterea numarului de licitatori. Compania te rasplateste pentru aceasta prestare. SIMPLU !!!

Deci ATENTIE :
Compania bonusurile nu le plateste din taxa de membru sau din alte investii, ea te plateste DIN CE AI AFLAT MAI SUS  Profitul depinde foarte mult de numarul persoanelor care participa la licitatii. Prin serviciul tau de reclama ajuti Compania la cresterea numarului acestor personae.


CE trebuie sa faci?

In fiecare zi postezi un anunt cu site-ul tau de licitatii (pe care vei primi in momentul inregistrarii) pe cel mai mare portal de mica publicitate din USA ,dupa care  trebuie sa reconfirmi postarea catre Companie, si …. si ATAT.  Cu asta ai terminat prestarea ta pe o zi, dupa care imediat primesti si bonusul din profitul zilei respective.

(STII CAT DUREAZA ACEST LUCRU?????????........2 sau cel mult 3 minute pe ZI)


Exista 3 tipuri de pachete de colaborare:

1. SILVER:               lunar     10 $/luna

2. GOLD:                  lunar     50 $/luna

3. DIAMOND:          lunar     99 $/luna


Poti sa te inregistrezi si gratuit in program, dar nu primesti nici o compensare sau bonus pentru programul de partener, numai in cazul in care vei intra in careva dintre programele de membru prezentate mai sus. 


 Costurile minime  pentru a obtine profit  in aceasta afacere sunt de 30$ !
-10$ abonament(silver)-plata se poate face de pe un card VISA
-10$ pentru cumpararea de bi-duri- plata se poate face doar din cont Alertpay si cu cardul atasat de la SolidTrustPay.
Daca nu ai cont alertpay iti poti crea unul cu ajutorul tutorialului de mai jos:

http://buxtut.blogspot.com/2011/02/cum-sa-ti-faci-cont-la-paypal-alertpay.html.

In concluzie pentru a  incepe aceasta afacerea  care sa i-ti genereze profit,ai nevoie de 30$.
 Mai exact 10$ costa abonamentul, 10$ se mai plateste ca sa-ti dea customeri (aceste 2 plati se pot face cu cardul) iar de minim 10$ iti cumperi bid-uri, aceasta ultima plata se poate face doar din Alertpay - click aici daca nu ai inca un cont Alertpay

alertpay


                                                                      SolidTrust Pay
SolidTrust Pay


Este un sistem complex pe care il vei intelege mai bine in practica, o sa mai vezi informatii si pe site.
Daca esti interesat contacteaza-ma prin chat-ul de pe blog si iti ofer sprijinul pentru a te lansa in aceasta afacere.


Daca te vei inscrie in program, atunci eu iti voi oferi sprijinul ca tu sa te lansezi in aceasta afacere si iti voi arata toate strategiile de care ma folosesc eu shi care ma ajuta foarte mult sa progresez in aceasta afacere.

*********************************************************************************************
            INREGISTREAZATE CHIAR ACUM DIND CLICK PE BANNERUL DE MAI JOS         


Your Way To Financial Freedom
*********************************************************************************************


 

18 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. este o afacere buna.
    Eu va mai pot propune una, doua care merg bine.
    Contactati-ma la danbudea11@gmail.com pt Detalii afaceri. Succese !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. oare cati dintrevoi m-ai puteti pune botul la "afaceri" gen MLM s-au m-ai bine spus Piramidal, oricum daca era adevarat nu se stergea alte posturi care s-au dat inaintea mea, trezitiva ca doar nu suntem asa batuti in cap incat sa punem botul la orice tampenie si vrajeala cu Afaceri pe internet (aratati dovezi clare ca ati castigat si peurma veniti cu propuneri ;) )

    RăspundețiȘtergere
  5. @Shacky..... tu ai vre-o oferta? stii ceva mai bun? sau nu ai bani nici de bilet de tramvai?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Shacky... stiu ca postez cam tarziu, insa eu fac parte din 2 afaceri MLM. Iar de tu ai parerea ca sunt vrajeli, ce spui sa incerci pe pielea ta, o singura data? si dupa aceea vom vedea parerea ta.

    Iar ca iluminare!
    Intre sistemele MLM si cele piramidale exista anumite diferente. Una dintre ele fiind faptul ca daca tu il ajungi pe cel nou sa castige mai bine, "grosul", sa o spun asa, atunci profitul oferit de firma aferenta este mai mare, daca cel nou, este un tip ca tn, care habar n-re si vorbeste in punga, avand lipsa de informatie atunci nu poate sa promovoveze asa o afacere.

    Ady Bodea:) ady.gonzo_guitar@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare!
    SUnt si eu in aceasta afacere de ceva timp,si eu zic ca imi merge foarte bine!
    Care vrea sa-l indrum pe site sa ma contacteze la YM: olearaul@yahoo.com
    Il ajut pas cu pas in ceea ce trebuie sa faca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce pacat ca aici poate sa scrie orice handicapat sau, mai rau, orice analfabet. Uitati-va la gramatica folosita de Shacky si-mi veti da dreptate. Eu am intrat in aceasta afacere pe 28.06.2012 cu abonamentul Diamant si am un profit de 600%. Este adevarat ca am tras tare, am o retea de 106 parteneri, dintre acestia 27 sunt membrii Diamant.Nu ascultati de alde "gicacontra", oameni buni, daca aveti totusi inca mici dubii icepeti cu un abonament Silver (10 dolari)si convingeti-va ca este o afacere serioasa care functioneaza. Contactati-ma la adresa etrep2005@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am fost inscrisa la ZeekRewords de o prietena care nu imi poate da prea multe explicatii. De atunci postez anunturi zilnic. Am inscris si eu citiva prieteni. As dori sa achizitionez un abonament pentru mine si pentru cei pe care i-am inscris. De la sponsorul meu am primit un cont de Raiffeisen alaturi de un cod care este absolut necesar sa fie trecut (se pare ca este diferit pentru fiecare), dar in mail-ul de confirmare a inscrierilor nu apare asa ceva.
    As dori sa stiu daca:
    1. Plata abonamentului se poate face doar personal (online sau la banca)?
    2. Se pot plati cocomitent abonamentul si bid-urile?
    3. Daca am Payza (fostul Alertpay), pot plati pentru toti (se poate preciza suma si numele persoanei pentru care platesc)?
    Multumesc celor care imi raspund!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru Zizi:
    1-Plata abonamentului se face din fata calculatorului daca ai bani in contul de Alert Pay sau cu cardul tau de credit VISA
    2-Da poti plati mai intai abonamentul si pe urma bidurile.
    3-Da poti plati pentru toti dar trebuie sa intri in contul fiecaruia de zeekrewards.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc pentru raspunsuri.
    As mai dori o informatie.
    Am vazut ca daca intri in cont, la Upgrade, se cer datele contului si cardului cu care platesti.
    Poti face setarile astfel incat sa platesti de ex. 20$, 60$, 110$ (adica unul dintre abonamente si cele 10 BID-uri)in acelasi timp, ca sa nu mai platesti BID-urile separat)?
    Am vazut, dupa ce am accesat Upgrade si am urmat pasii ca iti precizeaza ca autorizezi schimbarea a 39.9$ pentru Silver, etc. (pentru fiecare abonament erau niste bani in plus). Nu am continuat pentru ca nu stiam despre ce e vorba (fata de 20$, mai erau 19 in plus). Ma poti lamuri?

    RăspundețiȘtergere
  12. -Nu stiu de ce, desi am un card Visa embosat, nu am putut plati abonamentul cu el, desi mi-am facut si un cont pe Payza, fostul Alert Pay. Mi s-a refuzat plata, desi aveam bani pe card.
    - Cei 100$ pe care i-am depus eu in VIP imi vor fi luati?
    -As vrea sa stiu cum fac sa cumpar colaboratori, am auzit ca se poate face asta cu 10 dolari de pe un site.
    -Cum poti scoate banii lichizi, dupa ce ii ai in cont?
    Sponsorul meu imi spune ba una ba alta, cred ca nici el nu e prea experimentat. Daca m-ati putea ajuta, v-as fi recunoscatoare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Antoneta, eu am patit la fel, nu am reusit sa platesc cu cont alert pay, am facut cont pe NXpay si inca nu s-a facut trasferul. sunt foarte multe Tool-uri pt a cauta colaboratori. ToolTeams este cel mai ieftin, 10$/luna dar posteaza doar 2 anunturi/zi. Add manager posteaza mai multe anunturi pe mai multe site-uri. Penrru detalii va stau la dispozitie pe email: Claudiamitroi33@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. De asemenea am vazut ca sunt cateva erori in perceptia taxelor pentru a avea un cont platit. Pentru Silver se percepe taxa imediata de 39.95$ + 10$ / luna + 29.95$/an

    Pentru celelate suma este mai mare. Sponsorul meu are cont din februarie/martie, a investiti 10.000$ dar deja a retras in afara de investitie 40.000$. Timpul si perseverenta este totul pentru a reusi, nu este neaparata nevoie de a cheltui bani.

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi 22 august 2012 ZEEKREWARDS ESTE OPRIT POATE CINEVA SA SPUNA SE MAI DESCHIDE SAU E GATA SI ASTA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  16. Sal la toti;) Baciu Viorel azi e 17 august 2012, ce tine de zeekrewards, o sa-si reia activitatea in scurt timp asha cred eu...
    si un mare succes la toti la facut bani pe net.

    RăspundețiȘtergere
  17. Niciodata zeekrewards nu se mai intoarce.
    Vedeti aici: http://blog.donothingmoney.com/zeekrewards-fails-shocking/ ce a fost cu adevarat aceasta ”afacere”!

    RăspundețiȘtergere
  18. Stirea zilei ! Greseala imensa SEC sau ZeekRewards redeschis?
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=504105742951499&set=a.314776251884450.90191.314752951886780&type=1

    RăspundețiȘtergere